luni, 3 decembrie 2012

Vis de iarnă


  Vreau să ningă! Prima ninsoare e superbă. Ce-ar fi Crăciunul fără ninsoare?Unde-ar mai fi magia lui? Imaginile astea mă duc aşa cu gândul undeva, departe, şi-mi dau o stareeeeee frumoasă pentru că iarna e anotimpul pe care îl prefer cel mai mult. Şi asta nu se datorează numai Crăciunului sau a ninsorii, ci şi a sentimentelor pe care ţi le transmite...E frumos să stai în casă, la căldurică, doar cu lumina de la instalaţia bradului, lăsând nişte colinde să cânte uşor pe fundal şi cu o cană de ceai sau de ciocolată caldă în mână...iar afară să ningă cu fulgi mari şi să fie friiiggg. Brrr! Nici mult nu mai este până când voi simţi cu-adevărat frumuseţile iernii. Fiecare iarnă are ceva frumos să-mi arate, fiecare iarnă îmi rezervă ceva care mă face să devin altfel şi să gândesc diferit. E frumos să vezi atâta veselie în jurul tău, după un an mai mult sau mai puţin plăcut ; e frumos să stai alături de persoanele dragi şi să te bucuri împreună de sărbătoarea Crăciunului. Partea rea e că nici nu ştii cum trec zilele, atunci când te simţi bine. Nici bine nu intri în atmosfera sărbătorilor că au şi trecut...dacă ar fi cel puţin o săptămână Crăciunnnn, ar fi altceva, dar mai bine gata cu visele că dejaaaaa sunt prea nerăbdătoare şi prea cu capu-n nori. 
   Iarna asta mi-am propus multe ,însă nu văd ce rost ar avea să-mi înşir dorinţele şi viitoarele mele realizări, zic eu, pe aici. De la un timpppppppp, de ce să nu recunosc, că deh, de-asta am şi făcut blog-ul, să scriu tot ce mi se întâmplă , ce gândesc şi ce simt , cam vreau să am şi eu un prietenaş acoloşa . Mai ales că la liceu am văzut mulţi băieţi frumuşăi d-ăia la care visez eu mereu. De când cu balul bobocilor sunt cu capu-n nori, că s-a întâmplat, ce s-a-ntâmplat... eh, am intrat şi eu în lumea aia a viselor, sunt un nou musafir... cred că mai bine îmi dau două palme!Deşi n-aş vrea să stric atmosfera asta.                                          

3 comentarii:

  1. Argh, şi eu aş vrea un prieten din iarna asta.. De obicei aşa se întâmplă: mă îndrăgostesc de un băiat iarna, sunt cu el, ne despărţim, suntem iar îmrepună în vară, încă mai am sentimente pentru el şi el pentru mine dar nu facem nimic în privinţa asta, în preajma sărbătorilor îmi trece. Şi tot aşa de vreo doi ani încoace.Dude, vreau şi eu o relaţie care să dureze, la naiba!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bucura-te de aceasta perioada cat poti de mult draga mea ! E adevarat ca ce e frumos trece asa de repede .
    Oricum , sa inteleg ca tu ai mereu zapada de Craciun ? :| Asta e nedreptate cu carul..la mine ninge de Craciun odata la cativa ani..nici nu mai stiu cand am avut zapada ultima oara de Craciun.La mine ninge cam pe la inceputul lui ianuarie..
    In fine... poate ca magia iernii se va raspandi mai mult anul asta si va ninge si la mine .
    Relatii ? Hm..eu nu cred ca as vrea avand in vedere situatia cu D. , mne..Dar iti doresc o viitoare relatie lunga si frumoasa.
    Iarna magicaaa ! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astept prima ninsoare

    RăspundețiȘtergere