joi, 13 decembrie 2012

Unii te judecă pentru ce nu eşti !

  Unii te judecă pentru ce nu eşti, în loc să te aprecieze pentru ceea ce eşti ; pentru că ai acel ceva pe care nimeni nu-l are. Mai tot timpul trebuie să te prefaci că eşti cumva sau că faci ceva doar pentru a fi pe placul unora care habar n-au că toţi oamenii sunt diferiţi. E aşa...ca-ntr-un film, tu eşti actorul principal, iar ceea ce ţi se întâmplă e ca un câcat care dispare. Nu degeaba se spune că viaţa bate filmul, nu ? Doar aşa ca să fim noi mai ipocriţi şi să ne luăm mai tot timpul după spusele altora sau în unele cazuri după anturaj . Adevăru-i că cei din jur ne influenţează gândirea şi comportamentul - în acest caz unii devin mai buni, alţii din rău în mai rău. Faza e că nu tre' să te laşi dus de val pentru că va veni momentul ăla magnific, extraordinar, superb,minunat, senzaţional, în care îţi va părea rău şi-ţi va veni să te dai cu capul de toţi pereţii.
  Dacă totuşi stau să mă gândesc mai bine, aş rectifica puţintel acel prim citat de mai sus cu care am început această inegalabilă postare , în sensul că, uneori, de fapt hai să spunem mai tot timpul, unii te judecă pentru ce eşti. Eh, dar acum aş da-o iar în invidie, gelozie sau mai ştiu eu ce... am folosit cuvintele astea prea des şi mi-au pierit ideile în legătură cu ce ar mai putea însemna asta.

2 comentarii:

  1. Unii oameni iti atribuie aparente care nu sunt adevarate. Nici nu te cunosc si te judeca,chiar daca esti o persoana in regula. Asta este societatea...

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce mai tot timpul TREBUIE sa te prefaci? Adica, eu merg pe ideea... asta sunt, atata pot, atata dau! Nu-ti convine, plimba ursu :))

    RăspundețiȘtergere