duminică, 16 decembrie 2012

Chestii trestii...

                 " Tratează-i pe ceilalţi, aşa cum ai vrea să fii şi tu tratat la rândul tău! "

  Ce-i cu asta? În unele cazuri poate e adevărat, dar de cele mai multe ori, nu . Cum ar fi ca unul să te înjure şi să vorbească de.ampulea despre persoana ta, iar tu să stai ca prostu' în faţa lui, eventual să-l înviţi la o ciocalată caldă că tot e frig afară. E ciudat pentru că nu te porţi comporta frumos cu cineva care-ţi vrea răul...doar dacă eşti prea ipocrit. De fiecare dată dau de citatul ăsta , îmi pun câteva întrebări. Mai bine plăteşti cu aceeaşi monedă pentru că cel care ţi-a făcut un rău trebuie să vadă cum e să fii într-o situaţie d-aia. Unii zic că nu-i bine să plăteşti cu aceeaşi monedă,dar mie nu-mi pasă. Ce primeşti din partea unora, aia oferi şi tu la rândul tău!

3 comentarii:

  1. Raul tot timpul este oferit inapoi,in timp ce binele este uitat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bueeey, deci eu nu-s de acord cu citatul ala

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu in general prefer sa nu raspund focului cu foc , dar nu mi se intampla sa intru des in conflicte , defapt nu cred ca am intrat vreaodata , sunt o fire linistita , dar nu pot fi sigura ce se va intampla cand voi intra intr-un conflict ( Daca ) . :))

    RăspundețiȘtergere