sâmbătă, 27 octombrie 2012

Piţiponcism + profi perverşi atraşi de eleve cu decolteu

  Explozie demografică de c***e. C***e expirate care nu ştiu nici măcar să silabisească doua cuvinte sau să citească ...În fiecare zi, când fac o excursie pân' la şcoală şi-napoi trebuie să-mi sară-n ochi ori un roz bombon d-ăla şmecher [ că deh, ori suntem şmecheri,ori nu mai suntem ] sau o fustă până sub fund şi nişte tocuri de  'enşpe mii de centimetri. Şi eu-s fată , dar nu-mi iau nu ştiu ce căcat apărut ieri pe piaţă care să f**ă ochii oamenilor...pana mea, te mai gândeşti şi la propria imagine.
  Poate din perspectiva amatorilor de piţi, unele fete care nu poartă fuste scurte sau pantaloni pe post de chiloţi li se par ciudate...dar , sincer, nu cred că lumea a ajuns în totalitate să fie atrasă de piţiponcism. Sunt oarecum convinsă că mai sunt şi oameni întregi la minte care nu s-au lăsat purtaţi de val doar de nişte satisfacţii, din punctul meu de vedere, debile. 
  Cred că tot poporu' normal, care are o părere asemănătoare cu a mea, a întâlnit o paraşută, care în loc să fie pe cale de dispariţie, ne invadează lumea asta care deja e infectă.
  Era să uit de ... cocalari. Pfoai , mama mă-şii, când îi văd îmi vine să plecc nu ştiu unde, numai să plec. Când îi vezi cu un sictir de ăla, mestecând gumă într-un colţ al gurii, cu ochelari de ăia shukari,cu ditamai lanţul la gât şi cu o nesimţire pe curu' lor... ţi se rupe de tot!   

  Până şi domnii profesori de la liceu se lasă uşor intimidaţi de fetiţele cu decolteu . Am şi eu un prof' d-ăsta care (cine ştie dacă are nevastă acasă) se uită la fundul fetelor sau le pune să se aplece după cretă... 
  Eh, ce să spun?! Educaţie, frate...  şi mai au pretenţia să-ţi storci creierii cu toate teoriile lor de căcat care le-au visat azi noapte şi ni le-au dat nouă ca exemplu. Şi dacă tot vorbesc de exemple , uite un exemplu dat de proful nostru de logică, care este atras de decolteu : poet român ratat. Şi cică de la termenul ăsta să găsim alţi termeni care să crească din punct de vedere extensional... futui extensiunea lui că ăştia nu-s termeni de dat ca model.

2 comentarii:

  1. Nu am intalnit astfel de ,,profi" inca , pentru ca sunt abia a8a.Dar imi provoaca asa o siilaaa scenariile descrise de tine...

    RăspundețiȘtergere