duminică, 28 octombrie 2012

Cum sa fii un fraier!

 Ca să-ţi căştigi titlul de fraier în ziua de astăzi doar :

-trebuie să te doară-n paişpe' de tot.
-trebuie să-ţi vezi de lumea ta paralelă cu cea în care trăim. Asta ar însemna ca toţi să te creadă un om ciudat ceea ce din punctul meu de vedere e echivalent cu un om fraier. Deşi nu e corect,pentru că fiecare când are un motiv care să-l facă să fie supărat se izolează în propria lume..
-trebuie să ai prea multă încredere ca să ştii că poţi să faci orice.
-trebuie să fii tocilar.
-trebuie să te îmbraci într-un anumit fel ca lumea să te catalogheze fraier.
-trebuie să te comporţi aiurea preţ de câteva secunde.
-trebuie să ai o părere prea bună despre tine.
-trebuie să-ţi doreşti prea multe, însă păcat că viaţa nu le oferă pe toate deodată.
-trebuie să te sperii din toate căcaturile.
-trebuie să ai un singur prieten ciudat, iar apoi lumea îţi te va considera la fel ca şi el. Btw, că tot veni vorba despre asta, mă enervează căcatul ăla de citat : "Spune-mi cu cine stai ca să-ţi spun cine eşti!" Nu mi se pare corect ca oamenii să aibă aceeaşi părere asemănătoare despre tine cu cea pe care şi-au format-o asupra celor cu care eşti prieten. Nu suntem toţi la fel, chiar dacă prietenia pune accent pe lucrurile în comun...dar asta nu înseamnă că nu putem avea gusturi diferite!
-trebuie să stai în banca ta , mai exact să nu scoţi nici o vorbă.
-trebuie să iei prea în serios totul, adică să nu-ţi dea neamu' de o glumă nesărată.

     ...

 Şi cred că lista ar continua ... Cam asta ar însemna să fii considear de unii fraier. Şi cred că asta se întâmplă doar că ei sunt fraieri . :)

5 comentarii:

  1. Hmm..Ma regasesc in unele puncte din lista..
    Si aia cu ,,Spune-mi cu cine te imprietenesti a sa-ti spun cine esti" poate fi adevarata daca acel prieten este unul foarte bun.In cazurile astea mereu unul e catelul si unul stapanul si in concluzie una din persoane ajunge sa o copieze pe cealalta devenind..la fel!(cel putin din ce am observat eu prin clasa cand 2 persoane sunt bff)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cam aşa-i ... Bună comparaţie! :)

      Ștergere
    2. Nu neaparat persoanele se copiaza cand sunt bff.Si eu am una si avem si gusturi diferite si personalitati diferite.Nu incercam sa ne copiem sau asa ceva.Fiecare tinem la originalitatea noastra.

      Ștergere
  2. Hm , acel citat este adevarat cred . Pentru ca prietenii te pot schimba . De exemplu daca tu obisnuiesti sa nu injuri si etc si ai un prieten care injura mereu langa tine , teobisnuiesti in general sa faci si tu acelasi lucru .
    Cat despre lista .. da , adevarat ! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare că ai dreptate ,dar eu zic că mai sunt şi excepţii.. :D

      Ștergere