duminică, 21 octombrie 2012

Ce pana mea e aia o promisiune?

  N-am eu inspiraţie pentru povestea pe care trebuie să o fac la engleză, dar uite că am inspiraţie pentru o postare de blog. Probabil fiecare ne întâlnim cu situaţii d-astea... De fapt, cred că trebuie să tai cuvântul probabil din ecuaţia aia. 

  Din câte ştiu eu, o promisiune nu se face la caterincă sau doar aşa să zici că ai făcut-o. Se face doar atunci când ştii că o poţi respecta într-adevăr. După teoria creierului meu şi a persoanei mele care s-a plictisit de oameni falşi oamenii care nu-şi respectă o promisiune făcută sunt doar nişte laşi. Cred că mai mult îi ia gura pe dinainte şi nu gândesc atunci când îşi deschid gura.
  Până acum am întâlnit destule persoane care au făcut o promisiune, dar puţin mai târziu, au realizat că nu o pot îndeplini. Însă, cu toate astea, am dat de persoane şi care şi-au respectat propria părere. Da, astea sunt persoane cu un exemplu moral bun de urmat. Nu trebuie să le pupi acum picioarele, dar cel puţin se diferenţiază de ceilalţi care-i doare fix în paişpe' şi de cei lipsiţi de doza aceea de optimism . Că aici vorbim şi de optimism nu numai de bunăvoinţa aia care nu o găseşti la toţi...
  Anyway, atunci când vorbeşti cu o persoană îţi dai seama cum gândeşti din spusele sale. Îţi dai seama dacă vorbeşte de-ampulea sau dacă vorbeşte serios ca un om de treabă !  Daaar, zic eu, oamenii de treabă cam sunt pe cale de dispariţie şi asta-i nasol .

2 comentarii:

  1. Ca bine zici . Eu una prefer sa nu promit decat sa nu ma tin de cuvant..
    Imi place blog-ul tau , te voi urmarii mereu de acum :-" . Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Acum voi da şi eu o privire peste blogul tău :D

      Ștergere