joi, 23 august 2012

Şi ce?

Si ce dacă unii-s prosti?Asta inseamna ca tre' sa fiu si eu?
Si ce daca presupusii tai "prieteni" nu ti-s prieteni?Asta inseamna ca tre'sa fiu si eu asa?
Si ce daca adevarul nu l-ai mai auzit de mult timp?Asta inseamna ca tre' sa mint si eu?
Si ce daca unii sunt prea "bagaciosi"?Asta inseamna ca tre' sa ma bag si eu ca musca-n fund in treburile altora?
Si ce daca lumea-i de rahat? Asta inseamna ca ma regasesc si eu printre ei?
Si ce daca in orasul asta mic [de unde scriu eu aceasta postare fara nicio logica] sunt numai cocalari?Asta inseamna ca sunt si eu cocalara?
Si ce daca copiii astia de 5 ani te-njura pe strada?Asta inseamna ca asa am fost si eu?
Si ce daca... ?

Concluzie : Nu te lua dupa spusele de cacat ale lumii ... Lumea nu stie ce vrea. Pentru ca in secolul douazeci si unu nu s-a ajuns ca totul sa depinda de ceea ce vorbesc unele persoane reduse mintal. Nu trebuie sa-i lasi sa te eticheteze prost, pentru ca unii nici macar nu te cunosc, dar ajung sa te barfeasca si sa te arate cu degetul pe strada. Da' parca prea imi bat capu' pentru un cacat. Ce naiba?! Doar nu pate schimba o singura persoana totul...desi n-ar strica.
                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu