duminică, 12 august 2012

S-T-U-P-I-D

  Până unde poa' s-ajungă prostia asta omenească?? Ce naiba, lumea a fost invadată de nişte specimene d'astea fără creier? Mereu mă întreb: ori îs eu prea bleagă şi bag în seamă totul, ori oamenii din juru' meu sunt deplasaţi mintal... Bullshit. Încep să am impresia că trăiesc singură într-o lume atât de mare şi-atât de falsă. Da mereu mă frământă întrebări ale căror răspunsuri nu cred că o să le aflu vreodată...Şi totuşi, ce dracu', prostia nu moare niciodată? De-a dreptu' SENZAŢIONAL.Moare un prost,se naşte altu' că fără , lumea asta ar fi prea plictisitoare şi nu văd ce sens ar mai avea. Prea îmi distrage atenţia acest subiect şi anume : Ce face prostia din om?! Da', ce să faci, e magnific,mirific,extraordinar,minunat, prea frumos să vezi cum lumea se tot cacă pe ea atâta. Punct!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu