miercuri, 1 august 2012

Friendship? No.I prefer vodka.

  Cum e ca o fată [altfel nu o mai pot numi] care se crede una dintre cele mai bune prietene să te facă în toate felurile? Cum e ca acea duduie să-ţi zică 10 mii de lucruri despre tine pe care nici tu nici nu ţi le-ai imaginat? E ciudat! Oricum mie nu-mi mai pasă pentru că ce a fost, a fost. Am fost 8 ani împreună , dar uite că aici a fost să se termine totul .
  Dafuq, m-am convins şi cu fiinţa asta care zici că-i extraterestru, să-mi bag picioru'. Când o apucă să zică ceva,apoi nu-i mai tace fleanca. E nasol să ai astfel de prieteni, mă rog ăştia nici nu ţi-s prieteni la câte rele îţi pot face. Mă bucur că din această experienţă am avut multe de învăţat. Am fost şi eu proastă că am băgat-o în seama, da' ce dracu' că eu nu-s genul ăla care să stea neclintită şi mută în faţa unei/unui tembel/ă atunci când te jigneşte...
  Nici nu ştii când te trezeşti cu ochiu' vânăt că ţi-a aruncat două vorbe un prieten . Asta e lumea şi n-ai ce face...nu se mai schimbă nimeni. Şi asta nu e totul! Lumea se va schimba în continuare pentru că e o ţară de căcat unde nu te mai poţi baza pe nimeni.
                          
                                      Din rău o ducem în mai rău...

    Da' noi trebuie să fim optimişti şi vom trece şi peste momentele astea de tot rahatul!


2 comentarii:

  1. Asta este atitudinea care-mi place !
    Crede-ma ca nu esti singura care trece prin chestii d`astea..Si cand te gandesti ca tot ele sunt cu gura mare ,incercand sa scape de orice urma de vinovatie :-j O te rog,sunt patetice :|
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere