miercuri, 1 august 2012

N-ai facebook,nu exişti!

Orice om de la ţară, ca să nu zic ţăran, are şi el un amărât de calculator acolo şi un cont de facebook. Cu toate astea am ajuns la o concluzie şi aceea că N-ai Facebook, nu exişti!! Deh, aşa-i românu', când i-a dat neamu' de ceva atât de fabulos şi de mirific nu se lasă...Întâi moda cu hi5 şi-acum cu facebooku' care mai are puţin şi se strică şi ăsta datorită acelor specimene care trăiesc pe altă planetă. "Oh, te rog, poţi să-mi dai un like aici? Te rog,te roooog " sau "Like dacă şi tu ai întâlnit o curvă în viaţa ta ". Oh my fuckin' good, ultima cred c-am văzut-o de enşpe mii de ori pe fb. Ăştia nu ştiu cum să mai facă rost de like-uri.
  Oricum, oameni buni, nu vă îngrijoraţi că după facebook vine twiteer-ul cu noi forţe!Ce să zic?Fain. Deja am evoluat, şi suntem de neîntrecut...Ce să mai comentez?Ce mai pot spune într-o situaţie atât de specială şi de frumoasă?? S-o ţinem tot aşa :))) :-q

Un comentariu:

  1. Exact, să vezi peste câţiva ani, fb-ul va fi în locul hi5-ului, se strică şi ăsta fiecare piţipoancă are facebook, dar habar nu are să scrie.Am văzut că începe lumea să-şi mai facă twitter, nu de alta dar tre' să fie în pas cu ''moda''..

    RăspundețiȘtergere