duminică, 18 noiembrie 2012

Doar proştii au noroc în viaţă

   Când vezi toţi apucaţii care au evadat din lumea proştilor şi au intrat în lumea asta mai normală -cică- şi vin să facă pe şăfii' şi să-ţi zică ce e bine îţi vine să-ţi iei zboru' şi să aterizezi pe marte. Toţi se dau intelectuali, toţi cu IQ-ul cât se poate de mare.
   Deştepţii pământului frate, te mai poţi câca? Suntem noi la nivelul lor? Putem fi noi mai deştepţi ca proştii care se cred deştepţi? Sunt oameni deştepţi pă lumea asta infectă însă stau în banca lor şi d-aia nu prea s-aude de soarta lor. Ăsta e cel mai nasol lucru, fiindcă nu ştiu să se afirme, însă când le vine rândul ştiu să o facă mai bine. Dar oamenii ăştia sunt de apreciat, oameni cu bun simţ, oameni care nu se bagă ca musca-n c^r peste tot...chiar dacă puţin curaj nu strică. Părerea mea e că nu tre' să fii aşa tupeist, însă nici prea timid, ca să zic aşa- la limita bunului simţ- .
Nesimţiţii, pentru mine echivalent cu proştii,  sunt oamenii pe care îi urăsc cel mai mult după cei mincinoşi, analfabeţi. Nu ştiu cum pana mea le-au dat neamu' de băgarea asta în seamă atâta timp cât n-au auzit în viaţa lor de respect . Reduşi mintal, nu mai comentez , că şi-aşa am zis-o de prea multe ori . Cel puţin aşa mai tai din nervii ăştia pe care zilnic îi am atunci când îmi frec ochii văzând astfel de persoane.
   Şi cum vorbesc despre oameni răi de ce să nu vorbesc şi despre cei buni? Dacă există oameni răi, înseamnă că există şi cei buni pentru că fiecare lucru are o parte bună şi-o parte rea, chiar dacă aia rea e mai accentuată. Despre tipurile astea de oameni n-am ce spune că e de la sine înţeles.

             ...orice om are o parte bună şi o parte rea, dar partea rea încearcă să o ascundă. Oamenii ăştia nu sunt proşti, ei sunt doar oameni cu defecte şi calităţi.

Un comentariu: