sâmbătă, 22 septembrie 2012

Liceuu.

 Avanpremieră pentru mine. Nu am mai scris de aproape o săptămână pe blog. Deh, şcoală, teme, învăţat - bullshit.Mi s-a stricat şi calculatorul ăsta tâmpit...
 A trecut şi prima mea săptămână de liceu. Mă aşteptam să fie altfel, în ceea ce priveşte noii colegi. Atât de bine a fost încât am vrut într-o zi să mă transfer. Pur şi simplu am nişte colegi care nu scot o vorbă, frate. Înteleg, e prima săptămână şi mai avem timp să ne cunoaştem, dar totuşi...nu suntem animale. Anyway, mi-a zburat din cap gândul ăsta cu transferul - nu mă întreba cum- că sincer, nici eu nu ştiu. Mai am şi eu momente ca tot omul când mi se pune pata pe ceva şi sunt greu de convins să nu fac un lucru, dar de data asta m-am lăsat convinsă să nu o fac.Mi-am dat sema că dacă mă transfer nu o să fie atât de bine, aşa încât, dacă nu vorbeşte nimeni în clasă la mine, o să vorbesc eu, ce naiba. Oricum,a dat Domnu' să vină şi astea două zile amărâte din week-end. Îl aşteptam de mult timp. Săptămâna asta numai la 6:30 m-am trezit (îmi picau ochii-n gură în ore.)
 Când mă gândesc că în vacanţă abia aşteptam să-nceapă liceul, acum îmi vine să-mi dau pumni. Vreau din nou vacanţă şi să dorm până la 11.
 Acum mi-am dat şi eu seama că prima săptămână de clasa a IX-a nu-i chiar aşa cum mi-o imaginam. Cred că aveam prea multe aşteptări. Cum mi-au zis mai mulţi prieteni : e prima săptămână şi avem timp să ne cunoaştem! La tine cum a fost prima zi /săptămână de liceu/şcoală?

3 comentarii:

  1. Vă veți împrieteni cu siguranță ! Eu mă așteptam să fie urât și colegii nașpa , dar acum m-am îndrăgostit de liceu !
    Ieri spre exemplu după școală am ieșit cu mai mulți colegi într-un pub și am stat până la 6 iar apoi am ajuns acasă și am vorbit până la 5 dimineața cu un coleg :) .
    Propune și tu o ieșire la suc .

    RăspundețiȘtergere
  2. Prima săptămână de liceu a fost...n-aş zice "sub aşteptări", ci pur şi simplu totaaal diferită de cum mă gândeam eu. Colegii...din fericire am cu cine să mă înţeleg, deşi am o mare problemă în a le reţine numele. Deh, cred şi eu că o să avem timp să ne cunoaştem. Profesorii...unii mai ciudaţi şi mai dilii ca alţii (la asta mă aşteptam:)) ). Partea proastă e că drumul până acolo durează o oră, deci...zilnic, excursie cu R.A.T.B-u' (dacă n-am alergat săptămâna asta după tramvaie...). Una peste alta, atmosfera în liceu e genială, dar, totuşi, e vorba de ŞCOALĂ, deci...nu sunt singura care aşteaptă cu nerăbdare următoarea vacanţă, nu?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. ''dacă nu vorbeşte nimeni în clasă la mine, o să vorbesc eu, ce naiba''
    ;))solutie mai buna nu exista

    RăspundețiȘtergere