duminică, 16 septembrie 2012

16-17 - fără inspiraţie.

  Când am rămas şi eu în pană de idei, mai exact fără insipiraţie , începe liceul. Perfect. Poate aşa o să am mult mai multe subiecte de abordat pe blog-ul ăsta făcut din pură plictiseală.
  Mă gândesc că vremea de-afară e de vină, da' totuşi , o parte din mine spune că nu. Mie-mi place ploaia. Îmi plac tunetele şi fulgerele. Nu ştiu de ce, dar îmi plac. Pe vremea asta mă simt cel mai bine. Căldura mă moleşeşte oarecum. De-acum cred că-mi voi intra în ritm şi voi fi eu. 
  ( Ehm, uite aşa a trecut şi-o vară pe lângă mine. Nimic special. Aceleaşi zile ca şi până acum, numai că mai puţine teme şi mai puţin de învăţat, dar prea multă căldură. )
  Maine - prima zi de liceu. Frumos. O zi ca oricare alta, numai că [virgulă] cu alte principii, scopuri etc. Când îi aud pe unii că le e frică, îmi vine să-mi dau pumni!Ce dracu, îi papă noii colegi sau profesori?!Eu o să fiu eu. Cea de la generală, puţin mai matură, mai indiferentă. O să mă bag peste tot, pentru că niciodată nu mi-a plăcut să rămân pe dinafară şi să fiu ultima. Îmi place concurenţa.Ştiu, sunt o fire competitivă şi poate puţin invidioasă.Dar nimic nu strică în cantităţi reduse...
  Uite-aşa o să treacă şi-o zi de septembrie... aşa o să fie toate de-acum în colo, pentru că , pot spune că sunt mai independentă.
  Cam multe aliniate pentru o postare atât de scurtă...scurtă dar cred că e cea mai lungă de până acum. Pur şi simplu nu-mi vine nimic în creierul ăsta al meu obosit şi el de plictiseală . Scriu ceva, dar şterg imediat. Nu-mi place cum mă exprim...vreau ceva mai mult . Dar, ceva spune că trebuie să mă opresc şi să continui mai târziu. Mâine o să revin cu viziunile mele asupra primei zile de liceu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu