vineri, 19 aprilie 2013

Ce te faci ?

  Ştiu că n-am mai scris pe-aici de mult timp, aşa că am zis să mai revin şi eu. Nu m-am putut abţine să nu vă povestesc ce-am văzut când veneam şi eu beată de somn de la şcoală . Nu e cine ştie ce! De fapt, ba da, dacă stau să mă gândesc mai bine, e. Da' parcă cum să fii aşa analfabet ? Eh, nu-i o noutate. Cine n-a mai văzut aşa ceva, no ? Mda, deci, eram cu o colegă. Ne întorceam de la şcoală şi deodată mi-a zgâriat retina un "anunţ" scris mare ca să vadă tot poporul "VÂND ZANBILE, 1 LEU." Pfoai, pot să zic că atunci când am văzut, m-a bufnit un râs... Şi mereu mi-am repetat cum pana mea să scrii zanbile? Zanbile, zanbile, zanbile...pot să zic că tot drumul numai asta aveam în cap. În faţa mea vedeam numai bucata aia de carton amărâtă cu zanbile.
  Da' parcă când am văzut şi cine le vindea, nu mi se părea ceva extraordinar. Era de aşteptat. Parcă îi recunoşti după meclă pe ăia care nu ştiu să scrie. Adică numai uitându-mă la ea mi-am dat seama că era în zadar să scrie ca lumea.
  Şi acum numai zanbile mov văd în faţa ochilor .
  Nu ştiu, dar eu am o problemă cu analfabeţii. Îmi place să-i critic şi dacă aş avea acea şansă să îi şi corectez, eventual să le dau o sticlă-n cap ar fi un viiiiiiiiis. 
  Sincer, ochişorii mei nu cred că meritau o soartă crudă ca asta...dar cred că ar trebui să mă obişnuiesc cu chestia asta.

3 comentarii:

  1. Hmm, depinde mult de context... Pentru un om mai "aşezat", aceasta e o greşeală inadmisibilă. Dar de la un cerşetor sau de la cineva care vinde nimicuri pe stradă nu poţi avea pretenţii din astea, puţin îi foloseşte lui dacă scrie corect sau nu. Crede-mă că observ adesea greşeli mult mai grave la oameni care au pretenţii de "intelectuali". ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, ai o leapşă de la mine :)
    http://oglinda-sparta.blogspot.ro/2013/07/leapsa-4.html?showComment=1374150003439#c7343635374567514476

    RăspundețiȘtergere