sâmbătă, 23 februarie 2013

Vreme naşpa, stare naşpa

  La o aşa vreme nasoală şi starea mea se transformă într-una asemănătoare. Vreau soare! Nu vreau ca alarma telefonului să mă trezească  pentru a merge la şcoală, ci să mă trezească razele soarelui! Pur şi simplu, cerul ăsta înnorat şi atmosfera asta încărcată de-afară mă plictiseşte, obosindu-mă şi mai tare. Mă simt ca o legumă - fără chef de nimic. Vremea senină se lasă cam aşteptată...
 * Sper ca de 1 Martie să fie frumos afară, dacă nu, mă cac pe ea de vreme. Fără soare nu ar mai avea niciun farmec. *

3 comentarii:

  1. Pe mine nu ma deranjeaza vremea . Imi place ploaia..ma relaxeaza , si eu preferand mereu toamna , n-am probleme .
    Sper sa fie primavara pentru tine ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu, ca Alexandra, mi-aş dori să fie doar ploaie. Una măruntă. Nu am chef de soare. -.-

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie îmi place ploaia, însă o ploaie după multă căldură... Ploile de vară sau de toamnă, în special.

      Însă acum, m-am săturat de frig şi de ploaie! :D

      Ștergere